POVEZANI DOKUMENTI
To velja tako za institucionalne gledališke hiše – najizraziteje za Slovensko mladinsko gledališče, pa tudi za druge (npr. Kralj Ubu v režiji Jerneja Lorencija, SNG Drama
Skok v dalj avo traja pot em pri bližn o 1 s in vodoravna kompon enta hit ro sti doseže nekaj več kot 8,9 mis.. Navpična komp on ent a hitrosti meri 4,5
Tu gre najprej za kolektivno naravo gledališke produkcije (v zadnjem času npr. pojav snovalnega in skupnostnega gledališča), potem za vzpostavljanje skupnosti med
Najtesnejše, najbolj dinamično, raznovrstno in ustvarjalno srečevanje z gledališčem se dogaja v vrtcu: otroci obiskujejo profesionalne gledališke predstave, po ogledu se
Gledališče realnega, znano tudi kot dokumentarno gledališče pa tudi kot dokudrama, dobesedno gledališče, na resničnosti osnovano gledališče, gledališče
Kot smo lahko ugotovili v analizi predstave Feng šus v gledališču brez igralca , je najbolj značilna karakteristika te gledališke igre odsotnost fenomenalnih teles igralcev,
Med sovjetsko okupacijo je bilo gledališče Vanemuine edino v Sovjetski zvezi, ki je izvajalo tri gledališke tipe (govorjeno gledališče, glasbeno gledališče, ples), še vedno pa je
Ta in podobna vprašanja se obravnavajo v osmih esejih dvojezičnega zbornika, ki želi v raziskavi otroškega in mladinskega občinstva združiti teorijo, ustvarjalno prakso in