NRA 6 27. 05. 2020 1. V programu Scratch naredi program, ki ob pritisku na neko tipko izriše en naslednji lik, ob
pritisku na neko tipko pa izriše drugi lik.
Ko je izris končan, naj se figurici spremeni barva ter predvaja nek zvok.
Dolžine robov si določi sam in jih zapiši zraven k stranicam na sliki (npr. 25, 50, 100). Nato se postavi v eno od oglišč in se pomikaj po robu slike. Vsakič določi:
• za koliko korakov greš naprej ali
• v katero smer se obrneš (v protiurino ali v urino) za pravi kot (za 90 stopinj).
Na koncu naj bo figurica (mucek, kužek) obrnjena v isto smer kot na začetku.
Pazi, da bo oblika dobljenega lika približno enaka tej.
Pri delu uporabljaj ukaze:
Gibanje:
obrni se v smer ____ stopinj
obrni se (v protiurino, v urino smer) za ____ stopinj pojdi ___ korakov
Dogodki:
ko je pritisnjena tipka ___
Razširitev → Svinčnik:
spusti pero, dvigni pero izbriši vse
2. Reši še naslednje naloge v katerih sestavi tako zaporedje ukazov, da boš ptička pripeljal do prašička.
Uporabiš lahko ukaze:
Program:
Program:
3. Kaj je zanka?
Kdaj uporabimo zanko?
4. Kaj se izpiše po izvedbi naslednjega programske kode?
Sledi (Pojdi po) programu, korak za korakom.
Rešitve prve naloge (izrisi v Scratch-u) mi pošljite na e-mail v kratek pregled. Ko bom imel čas, bom naloge kratko pregledal, podal kratko mnenje, povratno informacijo, nato jih boste lahko popravili. Iz oddanih nalog boste, če bodo v redu, lahko pridobili dobro oceno. Po potrebi vam bom zastavil še kakšno vprašanje preko programa ZOOM. Kdor ne bo oddajal nalog, ga bom ustno vprašal preko videokonference v ZOOM-u.
Program: