NRA 6 03. 06. 2020 1. Odgovori na vprašanja:
Kaj je spremenljivka?
Kako ustvarimo spremenljivko v Scratchu?
Naredi program v Scratchu in shrani rešitev na računalnik v svojo mapo.
a) Ustvari spremenljivko z imenom stevec.
Ob začetku programa nastavi vrednost spremenljivke stevec na 0.
Vsakič ko kliknemo na figurico mucka, naj se stevec poveča za 1, mucek pa naj zamijavka.
b) Ko pride stevec na 10, naj se zaigra vesela glasba. Mucek pa reče: »10-krat si me pobožal.
Priden.«
2. Kaj je algoritem?
3. Kolikokrat naj se izvede spodnja zanka, da figurica pride nazaj na prvotno mesto?
4. Na začetku igre bi radi postavili vrednost spremenljivke t na 0. Vsakič, ko kliknemo na to figurico, bi se moral t povečati za 1. Kaj je narobe?
5. Naslednji program bi moral reči »Pravilno.«, ko prav odgovorimo na vprašanje o poštevanki.
Kaj je narobe? Razhrošči program.
6. V tej kodi naj bi se vsakič, ko se pes dotakne mačke, vrednost spremenljivke števec povečala za 1, pa se ne. Kaj je narobe v programu?
7. Naslednji program večkrat predvaja zvok mačke in psa.
V katerem od naslednjih programov se zvok mačke in psa predvaja ravno tolikokrat kot v prvotnem programu?