• Rezultati Niso Bili Najdeni

View of Bibliografija Studia mythologica Slavica 1–10 (1998–2007)

N/A
N/A
Protected

Academic year: 2022

Share "View of Bibliografija Studia mythologica Slavica 1–10 (1998–2007)"

Copied!
12
0
0

Celotno besedilo

(1)

Agapkina, Tatjana A. (Moskva, Rusija)

Mifologija derev´ev v tradicionnoj kul´ture Slavjan: leščina (Co-

rylus avellana). SmS 1, 1998, 183–194.

O todorcah, rusalkah i pročih navjah (mertvecy-demony i »neči-

stye« pokojniki v vesennem kalendare slavjanskih narodov). SmS 2, 1999, 145–160.

Sjužetika vostočnoslavjanskih zagovorov v sopostavitel'nom

aspekte (zagovory zolotnika i boleznej života). SmS 9, 2006, 243–275.

Ajdačić, Dejan (Beograd, Srbija; Kijev, Ukrajina)

Govor demona u slovenskim književnostima 19. veka. SmS 1, 1998, 299–306.

Letenje demona u slovenskom folkloru i književnostima 19.

veka. SmS 2, 1999, 307–317.

O vilama u narodnim baladama. SmS 4, 2001, 207–224.

Vila ljubavnica u književnosti srpskog romantizma. SmS 5, 2002, 191–204.

Anastasova, Ekaterina (Sofi ja, Bolgarija)

Letjačaja ikona – semantika i funkcii odnoj legendi. SmS 10, 2007, 229–237.

Auksalaukis, Gintautas (Vilnius, Litva)

Recenzija: M. Mikhailov, Mythologica Slovenica. Poskus rekon-

strukcije slovenskega poganskega izročila. Mladika, Trst 2003. SmS 6, 2003, 298.

Badurina, Natka (Videm, Italija)

Recenzija: Devijacije i promašaji. Etnografi ja domaćeg socijaliz- ma, a cura di Lada Čale Feldman e Ines Prica. Zagreb, Institut za

etnologiju i folkloristiku (biblioteca Nova Etnografi ja) 2006 SmS 10, 2007, 311–315.

Bar–Itzhak, Haya (Haifa, Izrael)

Folklore as an expression of intercultural communication betwe-

en Jews and Poles - king Jan III Sobieski in Jewish Legends. SmS 7, 2004, 91–106.

Cross-Cultural Narration in the Nineteenth Century: Jewish Folk

Narratives Transcribed by a Polish Author. SmS 10, 2007, 239-259.

Belak, Mateja (Ljubljana, Slovenija)

Structures in the area of Lauterhofen in Bavaria (soavtor: A.

Pleterski). SmS 7, 2004, 43–61.

Stanka Drnovšek

(2)

Belova, Olga (Moskva, Rusija)

»Kurica ne ptica….« Demonologičeskaja orintologija v kros-

skuljturnom prostranstve (soavtor: V. Petrukhin). SmS 10, 2007, 197–206.

Borghini, Alberto (Pisa, Italija)

Il gomitolo nel folklore: linee per una tipologia : una fi aba russa

e l'antico racconto di Teseo nel labirinto cretese. SmS 2, 1999, 233–243.

Britsyna, Olesya (Kijev, Ukrajina)

Th e Destiny of Traditional Demonological Beliefs in Contempo-

rary Ukrainian Society (soavtorica: I. Golovakha-Hicks). SmS 10, 2007, 267–276.

Ciglenečki, Slavko (Ljubljana, Slovenija)

Late traces of the cults of Cybele and Attis : the origins of the Ku-

renti and of the pinewood marriage (»borovo gostüvanje«). SmS 2, 1999, 21–31.

Čausidis, Nikos (Skopje, Makedonija)

Slovenskite panteoni vo likovnite medium: Svarog. SmS 1, 1998, 75–92.

Mythical pictures of the South Slavs. SmS 2, 1999, 275–296.

Dažbog vo hronikata na Malala i negovite relacii so drugi sre-

dnovekovni i folklorni izvori. SmS 3, 2000, 23–41.

Mitskite oponenti na ranosrednovekovite pojasni jezičinja. SmS 4, 2001, 47–80.

Ranosrednevekovnata bronzena raka od Romanija i nejzinite

relacii so slovenskite paganski tradiciii. SmS 6, 2003, 37–106.

Crepna i vršnik. Mitološko – semiotička analiza (soavtor: G. Ni-

kolov). SmS 9, 2006, 97–160.

Mitologiziranoto gumno vo slovenskate tradicionalna kultura – I. SmS 10, 2007, 83–104.

Čop, Joža (Brod v Bohinju, Slovenija)

O Črnem biku ali Čarnem juncu. SmS 9, 2006, 345–355.

Dapit, Roberto (Videm, Italija)

Manifestazioni dell'aldila attraverso le testimonianze dei resiani. SmS 2, 1999, 99–144.

Il motivo del Salvatore nella culla in un racconto popolare re-

siano. SmS 3, 2000, 161–171.

Moč besede, moč prednikov: zagovorni obrazci v Reziji in dru-

gje. SmS 4, 2001, 141–158.

Detelić, Mirjana (Beograd, Srbija)

Saint Sisinnius in the twilight zone of oral literature. SmS 4, 2001, 225–240.

Dini, Pietro U. (Pisa, Italija)

Nota su sl. *ubog- »demone domestico« e it. povero »defunto«. SmS 1, 1998, 259–262.

Drnovšek, Stanka (Ljubljana, Slovenija)

Bibliografi ja Studia mythologica Slavica 1–10 (1998–2007) SmS 10, 2007, 325-336.

(3)

Dučyc, Ljudmila (Minsk, Belorusija)

Kul´tavyja drevy u Belarusi. SmS 3, 2000, 57–61.

Kul´tavyja kamjani Belarusi (soavtorji: E. Ljaukou, A. Karaba-

nau, E. Zaikouski, V. Vinakurau). SmS 3, 2000, 43–56.

Eckert, Rainer (Greifswald / Berlin, Nemčija)

Eine Slawische und Baltische Erdgottheit. SmS 2, 1999, 207–218.

Zur Verehrung des Herdfeuers bei den Balten und zu einer Li-

tauischen Feuergottheit. SmS 4, 2001, 253–263.

Evzlin, Mihail (Madrid, Španija)

O kosmogoničeskoj osnove motiva »zmeja i devy« v svjazi s mo- tivom »stranstvija v podzemnoe carstvo«: (na materiale russkih

skazok). SmS 2, 1999, 219–232.

Sireny, ili stranstvie po strane smerti. SmS 4, 2001, 189–206.

Derevo potencial'nyh mirov. SmS 9, 2006, 225–242.

Faccani, Remo (Videm, Italija)

Evel Gasparini. Dalla letteratura russa all’etnologia slava. SmS 10, 2007, 119–136.

Fialkova, Larisa (Haifa, Izrael)

When time and space are not longer the same: stories about im-

migration (soavtorica: M. N. Yelenevskaja). SmS 5, 2002, 207–230.

How to outsmart the system: immigrants' trickster stories (soav-

torica: M. N. Yelenevskaya). SmS 9, 2006, 279–296.

Garzonio, Stefano (Pisa, Italija)

Alcune considerazioni sul pantheon slavo nell'opera di Aleksandr

Radiščev. SmS 1, 1998, 291–298.

Gliwa, Bernd (Žaiginys, Litva)

Die litauischen mythischen Wesen Laime und Laume und die

frühe Ontogenese des Menschen (soavtorica: D. Šeškauskaite). SmS 6, 2003, 267–285.

Einige litauische Ortssagen, bodenlose Gewässer und Frau Holle

(KHM 24, ATU 480). SmS 8, 2005, 187–223.

Kurze Bemerkungen zum baltischen und slawischen Modell der

Seele. In memoriam Gintaras Beresnevičius (1961–2006). SmS 10, 2007, 261–264.

Godal, Jon (Rissa, Norveška)

Maritime skills and astronomic knowledge in the Viking Age Bal-

tic Sea (soavtor: G. Indruszewski). SmS 9, 2006, 15–39.

Golema, Martin (Banska Bystrica, Slovaška)

Kosmova a Dalimilova »dívčí válka« ako metafora indoeuróp-

skej vojny funkcií. SmS 8, 2005, 137–156.

Medieval Saint Ploughmen and Pagan Slavic Mythology. SmS 10, 2007, 155–177.

(4)

Golovakha-Hicks, Inna (Kijev, Ukrajina)

Th e Destiny of Traditional Demonological Beliefs in Contempo-

rary Ukrainian Society (soavtorica: O. Britsyna). SmS 10, 2007, 267–276.

Govednik, Simona (Ljubljana, Slovenija)

Razvoj podobe vampirja od folklore do računalniških iger. SmS 10, 2007, 297–308.

Hrobat, Katja (Ljubljana, Slovenija)

Ustno izročilo o lintverju kot indikator ritualnega prostora an-

tične skupnosti Ajdovščine nad Rodikom. SmS 7, 2004, 63–78.

Ajdi z Ajdovščine nad Rodikom. SmS 8, 2005, 99–112.

Hrovatin, Ivan M. (Ljubljana, Slovenija)

Slovene pagan sacred landscape: study case: the Bistrica Plain

(soavtor: B. Štular). SmS 5, 2002, 43–68.

Izročilo o jezeru in zmaju kot kozmogonski mit. SmS 10, 2007, 105–115.

Indruszewski, George (Roskilde, Danska)

Maritime skills and astronomic knowledge in the Viking Age Bal-

tic Sea (soavtor: J. Godal). SmS 9, 2006, 15–39.

Kahl, Hans-Dietrich (Gießen, Nemčija)

Der ostseeslawische Kultstrand bei Ralswiek auf Rügen (8.–10. Jh.): Bemerkungen zu einem neuen archäologischen Do-

kumentationsband. SmS 3, 2000, 223–238.

Der erloschene Slawentum des Obermaingebietes und sein vor- christichler Opferbrauch (trebo) im Spiegel eines mutmaßlich

würzburgischen Synodalbeschlusses aus dem 10. Jahrhundert. SmS 7, 2004, 11–42.

Kultbilder im Vorchristlichen Slawentum Sondierungsgänge an Hand eines Marmorfragments aus Kärnten mit Ausblicken auf

den Quellenwert von Schrift zeugnissen des 8.–12. Jh.. SmS 8, 2005, 9–55.

Kaiser, Karmen (Ptuj, Slovenija)

Obredni kot in zgodnjesrednjeveško grobišče na Brezju nad Zre-

čami. SmS 7, 2004, 79–88.

Kaman, Erzsébet (Budimpešta, Madžarska)

Paradigma prazdnika v trudah V. Ja. Proppa i M. M. Bahtina. SmS 2, 1999, 261–273.

Narodnie običaji v dvih prazdnikov Presvjatoj Bogorodici. SmS 8, 2005, 157–165.

Karabanau, Aljaksandr (Minsk, Belorusija)

Kul´tavyja kamjani Belarusi (soavtorji: E. Ljaukou, L. Dučyc, E.

Zaikouski, V. Vinakurau). SmS 3, 2000, 43–56.

Kolev, Nikolai (Veliko Trnovo, Bolgarija)

Zu einigen Legenden und Überlieferungen von Wasserquellen in

Bulgarien. SmS 1, 1998, 195–204.

(5)

Kravanja, Boštjan (Ljubljana, Slovenija)

Sveti prostor v prepletu mitološke ideologije in simbolike kraja. SmS 8, 2005, 253–268.

Recenzija: Zmago Šmitek in Aneta Svetieva (ur.), Post-Yugoslav Lifeworlds. Between Tradition an Modernity. Oddelek za etno- logijo in kulturno antropologijo, Filozofska fakulteta, Ljubljana

2005. SmS 9, 2006, 341–342

Rekonstrukcija svetega prostora na primeru lokacije sv. Hilarija

in Tacijana pri Robiču. SmS 10, 2007, 277–295.

Kropej, Monika (Ljubljana, Slovenija)

Th e Horse as a Cosmological Creature in Slovene Mythopoetic

Heritage. SmS 1, 1998, 153–167.

Th e tenth child in folk tradition. SmS 3, 2000, 75–88.

Cosmology and deities in Slovene folk narrative and song tradi-

tion. SmS 6, 2003, 121–148.

Contemporary legends from the Slovene karst in comparison

with fairylore and belief traditions. SmS 8, 2005, 227–250.

Recenzija: Larisa Fialkova, Maria N. Yelenevskaya, Ex-soviets in Israel. From Personal Narratives to a Group Portrait. Detroit:

Wayne State University Press 2007. SmS 10, 2007, 316–317.

Kuret, Niko († Ljubljana, Slovenija)

Zum Ursprung der Herbergsuche. SmS 1, 1998, 23–25.

Kürti, László (Miskolcz, Madžarska)

Th e way of the Táltos: a critical reassessment of the religious-

magical specialist. SmS 3, 2000, 89–114.

Laurinkienė, Nijolė (Vilnius, Litva)

Transformations of the Lithuanian God Perkunas. SmS 3, 2000, 149–157.

Recenzija: Eine Religionswissenschaft liche Studie über den Schlangenkult der Balten. Yvonne Luven, Der Kult der Haus- schlange, V: Quellen und Studien zur baltischen Geschichte,

Band 17. Köln – Weimar – Wien, Böhlau 2000. SmS 4, 2001, 265–268.

Das Th ema der Kosmogonie in litauischen Folklorenarrativen. SmS 6, 2003, 249–265.

Levkievskaja, Elena E. (Moskva, Rusija)

K voprosy ob odnoj mistifi kacii ili gogolevskij Vij pri svete ukra-

inskoj mifologii. SmS 1, 1998, 307–316.

Ljaukou, Ernst (Minsk, Belorusija)

Kul´tavyja kamjani Belarusi (soavtorji: A. Karabanau, L. Dučyc,

E. Zaikouski, V. Vinakurau). SmS 3, 2000, 43–56.

Lobač, Uladzimir (Minsk, Belorusija)

Eras u belaruskaj tradycyjnaj kul´tury. SmS 6, 2003, 205–248.

Loma, Aleksandar (Beograd, Srbija)

Interpretationes Slavicae, Some Early Mythological Glosses. SmS 1, 1998, 45–53.

(6)

Lozica, Ivan (Zagreb, Hrvaška)

U susret drugoj mitologiji. Porod od tmine: Jokastine kćeri i unuke. SmS 10, 2007, 137–153.

Ložar-Podlogar, Helena (Ljubljana, Slovenija)

Kres: die Sonnwendbräuche der Slowenen. SmS 1, 1998, 225–242.

Lyle, Emily (Edinburgh, Velika Britanija)

A structure for the gods: the Indo-European pantheon reconsidered. SmS 9, 2006, 163–168.

Macháček, Jiří (Brno, Češka)

Altslawische Kultstrukturen in Pohansko bei Břeclav (Tschechi-

sche Republik) (soavtor: A. Pleterski). SmS 3, 2000, 9–22.

Mareš, Jiří J. (Praha, Češka)

Astronomische Grundlagen einiger frühmittelalterlichen Kult-

stellen in Praha (soavtor: A. Pleterski). SmS 6, 2003, 9–35.

Marjanić, Suzana (Zagreb, Hrvaška)

Th e Dyadic goddess and doutheism in Nodilo's Th e ancient faith

of the Serbs and the Croats. SmS 6, 2003, 181–203.

Witches' zoopsychonavigations and the astral broom in the worlds of Croatian legends as (possible) aspects of shamanistic

techiques of ecstasy (and trance). SmS 9, 2006, 169–202.

Mencej, Mirjam (Ljubljana, Slovenija)

Vorstellung vom Wasser als Grenze zum Jenseits in der sloweni-

schen Volksliteratur. SmS 1, 1998, 205–224.

Mitična oseba “Šent” v slovenskem izročilu. SmS 2, 1999, 197–203.

Pastirji – čarovniki. SmS 3, 2000, 115–124.

Volčji pastir v kontekstu dosedanjih raziskav na področju slo-

vanske mitologije. SmS 4, 2001, 159–187.

Raziskovanje čarovništva na terenu. Čarovništvo kot večplasten

verovanjski sistem. SmS 6, 2003, 163–180.

Recenzija: Francisco Vaz Da Silva, Metamorphosis, Th e Dynam- ics of Symbolism in European Fairy Tales. International Folklor-

istics Vol. 1. New York, Peter Lang 2002. SmS 6, 2003, 295–298.

»Coprnice so me nosile«. Nočna srečevanja s čarovnicami. SmS 7, 2004, 107–142.

Recenzija: Ljudmila N. Vinogradova, Narodnaja demonologija i

mifo-ritual'naja tradicija Slavjan, Moskva, Indrik 2000. SmS 7, 2004, 189–192.

Recenzija: Nikita Iljič Tolstoj, Očerki slavjanskogo jazyčestva,

Moskva, Indrik 2003. SmS 7, 2004, 188–189.

Recenzija: Zmago Šmitek, Sledovi potujočih duš. Vedomci, kre- sniki in sorodna bajna bitja, Zbirka Zakladnica slovenskih pri-

povedi, Radovljica, Didakta, 2003. SmS 7, 2004, 192–195.

Funkcije povedk o nočnih srečanjih s čarovnicami in njihova vlo-

ga v konstrukciji prostora in časa. SmS 8, 2005, 167–186.

»Ja, tam je en takšen, ko zna.« Vedeževalci – nasprotniki čarov-

nic na slovenskem podeželju. SmS 9, 2006, 203–224.

Telesni načini škodovanja čarovnic. SmS 10, 2007, 207–227.

(7)

Recenzija: Slovenian Folk narratives. Myths and Legends. / Slo- venske ljudske pripovedi. Miti in legende. Izbor in uvodna bese- da: Zmago Šmitek. Izbor slikovnega gradiva in spremna beseda:

Inga Miklavčič Brezigar. Izdala: Državna založba Slovenije, v sodelovanju z Goriškim muzejem Kromberk (zbirka Živo izro-

čilo), 2006. SmS 10, 2007, 225.

Mikhailov, Nikolai (Videm, Italija)

Einige Anmerkungen zur slowenischen mythopoetischen Traditi-

on im Rahmen der slawischen Mythologie. SmS 1, 1998, 55–60.

Una rifl essione sugli ultimi sviluppi degli studi mitologici. SmS 3, 2000, 219–221.

Traktat o slovanskih bogovih iz XVII.stol.: M.Fren(t)zel, Disser-

tationes historicae tres de idolis Slavorum. SmS 4, 2001, 17–24.

Note su alcune interpretazioni dello stato attuale degli studi del-

la mitologia slava. SmS 6, 2003, 289–292.

Recenzija: Baltų religijos ir mitologijos šaltiniai, II. XVI amžius.

Sudarė Norbertas Vėlius, Vilnius 2001, 821 ss.. SmS 6, 2003, 299.

Recenzija: M. Kropej, R. Dapit, V somraku kraljestva palčkov in škratov. Slovenske pripovedi o palčkih, škratih, skrivnostnih lučkih in drugih prikaznih, Zakladnica slovenskih pripovedi. Di-

dakta, Ljubljana 2002. SmS 6, 2003, 299.

Recenzija: Slavjanskie drevnosti: etnolingvističeskij slovar', 2.

del, D-K (ur. N. I. Tolstoj), Medžunarodnye otnošenija, Moska

1999. SmS 6, 2003, 300.

Recenzija: V. N. Toporov, Prazgodovina književnosti pri Slova- nih. Poskus rekonstrukcije. V: Županičeva knjižnica 9. Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Filozofska fakulteta. Lju-

bljana 2002. SmS 6, 2003, 298.

Recenzija: Nuo kulto iki simbolio. Senovės baltų kultūra, a cura di E. Usačiovaitė, Kultūros, fi losofi jos ir meno institutas, Vilnius

2002. SmS 7, 2004, 183–184.

Recenzija: Slovenska mitologija. Enciklopedijski rečnik, redak- tori Svetlana M. Tolstoj, Ljubinko Radenković, Beograd, Zepter

Book World, 2001. SmS 7, 2004, 185–188.

Recenzija: A. A. Plotnikova, Etnolingvističeskaja geografi ja Juž-

noj Slavii, Moskva, Indrik 2004. SmS 8, 2005, 273–274.

Slovanski teonim Henillo/Honidlo in baltski Goniglis Dziewos. SmS 9, 2006, 323–326.

Milčinski, Maja (Ljubljana, Slovenija)

Yin-yang v kitajski mitologiji in vprašanje primerjave s slovan-

skima Belbogom in Črnbogom. SmS 1, 1998, 281–288.

Kami in šintoistična kozmogonija. SmS 2, 1999, 299–304.

Obvladovanje notranje narave po Radža jogi. SmS 3, 2000, 207–215.

Moroz, Andrei (Moskva, Rusija)

Th e folklore archive of the Russian state university for the huma-

nities in Moscow. SmS 7, 2004, 175–179.

(8)

Moszynski, Leszek († Gdansk, Poljska.)

Dlaczego naukowe opisy prasłowiańskich wierzeń są tak różno-

rodne. SmS 1, 1998, 35–44.

Nartnik, Vlado (Ljubljana, Slovenija)

Pogansko bogovje slovanskega vzhoda in zahoda v luči sloven-

skih ljudskih pesmi. SmS 1, 1998, 61–73.

Vladimir Nikolajevič Toporov, 5. 7. 1928–5. 12. 2005. SmS 9, 2006, 7–9.

Naumov, Goce (Skopje, Makedonija)

Sadot, pečkata i kućata vo simbolička relacija so matkata i žena-

ta (neolitski predloški i etnografskki implikacii). SmS 9, 2006, 59–95.

Navrátilová, Alexandra (Brno, Češka)

Revenantství v české lidové tradici jako obraz cizího, nepřátel-

ského světa. SmS 8, 2005, 115–136.

Nikolov, Gordan (Skopje, Makedonija)

Crepna i vršnik. Mitološko–semiotička analiza (soavtor: N. Ča-

usidis). SmS 9, 2006, 97–160.

Ovsec, Damjan J. (Ljubljana, Slovenija)

Fair Vida. Th e Everlasting Importance of the Psychological Aspect of the Slovene Ballad. Interdisciplinary Ethnological In-

terpretation. SmS 1, 1998, 265–277.

Petrović, Tanja (Ljubljana, Slovenija/Beograd, Srbija)

Vetrovi kao mitološka bića u predstavama južnih Slovena u is-

točnom delu Balkana. SmS 7, 2004, 143–154.

Petrukhin, Vladimir (Moskva, Rusija)

»Kurica ne ptica…«. Demonologičeskaja orintologija v kros-

skuljturnom prostranstve. (soavtorica: O. Belova). SmS 10, 2007, 197–206.

Pleterski, Andrej (Ljubljana, Slovenija)

Altslawische Kultstrukturen in Pohansko bei Břeclav (Tschechi-

sche Republik) (soavtor: J. Macháček). SmS 3, 2000, 9–22.

Gab es bei den Südslawen Widerstand gegen die Christianisie-

rung? SmS 4, 2001, 35–46.

Pravno-kultne strukture v prostoru Altenerdinga na Bavar-

skem. SmS 5, 2002, 19–41.

Astronomische Grundlagen einiger frühmittelalterlichen Kult-

stellen in Praha (soavtor: J. J. Mareš). SmS 6, 2003, 9–35.

Structures in the area of Lauterhofen in Bavaria (soavtorica: M.

Belak). SmS 7, 2004, 43–61.

Krkavški Kamen v ustnem izročilu in v sklopu obredne prostor-

ske strukture (soavtorica: J. Puhar). SmS 8, 2005, 57–74.

Odgovor na kritiko datacije prostorskega križa s krkavškim Ka-

mnom. SmS 9, 2006, 335–338.

(9)

Poliški tročan. SmS 9, 2006, 41–58.

Recenzija: Ljupčo S. Risteski: Kategoriite prostor i vreme vo na- rodnata kultura na Makedoncite. Matica makedonska, Skopje

2005. SmS 10, 2007, 318–320.

Recenzija: Ivan Šprajc: Quetzalcóatlova zvezda. Planet Venera v

Mezoameriki. Založba ZRC, Ljubljana 2006. SmS 10, 2007, 323–234.

Recenzija: Nikos Čausidis: Kosmološki sliki. Simbolizacija i mito-

logizacija na kosmosot vo likovniot medium. Skopje 2005. SmS 10, 2007, 321–322.

Plotnikova, Ana (Moskva, Rusija)

Južnoslavjanskaja narodnaja demonologija v balkanskom

kontekste. SmS 1, 1998, 119–130.

Pompeo, Lorenzo (Rim, Italija)

Etnografi a umanistica ne L'epistola sulla religione ed i sacrifi ci

degli antichi prussiani di Jan Sandecki Malecki (Maletius). SmS 3, 2000, 63–74.

Profantová, Zuzana (Bratislava, Slovaška)

Plurima mortis imago. SmS 9, 2006, 299–320.

Puhar, Jana (Izola, Slovenija)

Krkavški Kamen v ustnem izročilu in v sklopu obredne prostor-

ske strukture (soavtor: A. Pleterski). SmS 8, 2005, 57–74.

Risteski, Ljupčo S. (Skopje, Makedonija)

Mitskite pretstavi za svetot na mrtvite vo tradicionalnata kultu-

ra na Makedoncite. SmS 1, 1998, 243–257.

Posmrtno oro vo tradiciite na balkanskite Sloveni. SmS 3, 2000, 133–148.

Th e orgiastic elements in the rituals connected with the cult of

the moon among the Balkan Slavs. SmS 5, 2002, 113–129.

Schmidt, Volker († Neubrandenburg, Nemčija)

Rethra - Lieps, am Südende des Tollensesees. SmS 2, 1999, 33–46.

Tierische und menschliche Bauopfer bei den Nordwestslawen. SmS 4, 2001, 25–34.

Simi, Simonetta (Pisa, Italija)

Qualche nota sui sermoni e sugli ammaestramenti antico-russi contro il paganesimo e i loro possibili rapporti con la letteratura

apocrifa e gli scritti antibogomili. SmS 6, 2003, 107–118.

Slupecki, Leszek Pawel (Varšava, Poljska)

Roman Zaroff : William of Malmesbury on pagan Slavic oracles:

new sources for Slavic paganism and its two interpretations. SmS 2, 1999, 9–20.

Th e Krakus' and Wanda's burial mounds of Cracow. SmS 2, 1999, 77–98

Svetieva, Aneta (Skopje, Makedonija)

Th e festivities of St. Barbara, St. Ignatius - the God bearer and

native eve in the area of the town of Kratovo. SmS 4, 2001, 241–252.

He Is a Dog, But I Am a Bigger Dog Th an He Is. SmS 5, 2002, 131–144.

(10)

Šašel Kos, Marjeta (Ljubljana, Slovenija)

From the Tauriscan Gold Mine to the Goldenhorn and the Unu-

sual Alpine Animal. SmS 1, 1998, 169–182.

Belin. SmS 4, 2001, 9–16.

Šeškauskaite, Daiva (Girionys, Litva)

Die litauischen mythischen Wesen Laime und Laume und die

frühe Ontogenese des Menschen (soavtor: B. Gliwa). SmS 6, 2003, 267–285.

Šindin, Sergej Gennadievič (Saratov, Rusija)

Ob odnom vozmožnom vostočnoslavjanskom »protorituale« (na

materiale zagovornoj tradicii). SmS 2, 1999, 245–258.

Škof, Lenart (Koper, Slovenija)

Rgvedske himne Varuni in vprašanje moralnosti v stari vedski

religioznosti. SmS 5, 2002, 163–188.

Šmitek, Zmago (Ljubljana, Slovenija)

Kresnik, An Attempt at a Mythological Reconstruction. SmS 1, 1998, 93–118.

Th e image of the real world and the world beyond in the Slovene

folk tradition. SmS 2, 1999, 161–195.

Astral symbolism on the pre-romanesque relief in Keutschach. SmS 4, 2001, 119–140.

Šamanizem na Slovenskem? Dileme o pojmih in pojavih šama-

nizma, obsedenosti in ekstaze. SmS 6, 2003, 149–161.

Recenzija: Mitološki lik volčjega pastirja pri Slovanih in nekatere primerjave. Mirjam Mencej, Gospodar volkov v slovanski mito- logiji. Županičeva knjižnica 6. Oddelek za etnologijo in kulturno

antropologijo, Filozofska fakulteta. Ljubljana 2001. SmS 5, 2002, 233–235.

Recenzija: Kusum P. Merh, Yama: the glorious lord of the other world, Reconstructing Indian History & Culture No. 12, D. K.

Printworld (P) Ltd., New Delhi 1996. SmS 8, 2005, 271–272.

Kaj raste brez korenja? O kamnih s posebnimi svojstvi na Slo-

venskem. SmS 10, 2007, 179–195.

Štular, Benjamin (Ljubljana, Slovenija)

Slovene pagan sacred landscape : study case: the Bistrica Plain (soavtor: I. M. Hrovatin).

Simbolika tvarne kulture – lonček z Brezij. SmS 8, 2005, 87–97.

Posamezniki, skupnost in obred v zgodnjem srednjem veku. Pri-

mer grobiščnih podatkov z Malega gradu v Sloveniji. SmS 10, 2007, 23–50.

Th ompson, Tok (Los Angeles, Kalifornija, ZDA)

Th e thirteenth number: then, there/here and now. SmS 5, 2002, 145–160.

Todorova-Pirgova, Iveta (Sofi ja, Bolgarija)

Svet't na demonite v slovo i obraz. SmS 3, 2000, 125–132.

Tolstaja, Svetlana M. (Moskva, Rusija)

Magičeskie sposoby raspoznavanija ved´my. SmS 1, 1998, 141–152.

(11)

Tolstoj, Nikita I. († Moskva, Rusija)

»Bez četyreh uglov izba ne stroitsja« (zametki po slavjanskomu

jazyčestvu). SmS 1, 1998, 9–21.

Toporov, Vladimir N. († Moskva, Rusija)

Nekotorye voprosy izučenija slavjanskoj mifologii. SmS 1, 1998, 29–34.

K interpretacii nekotoryh motivov russkih detskih igr v svete

»osnovnogo« mifa (prjatki, žmurki, gorelki, salki-pjatnaški). SmS 5, 2002, 71–112.

Turčan, Vladimír (Bratislava, Slovaška)

Old-Slavonic sanctuaries in Czechia and Slovakia. SmS 4, 2001, 97–116.

Vaz da Silva, Francisco (Lizbona, Portugalska)

Cinderella the Dragon slayer. SmS 3, 2000, 187–204.

Vinakurau, Valerij (Minsk, Belorusija)

Kul´tavyja kamjani Belarusi (soavtorji: E. Ljaukou, A. Karaba-

nau, L. Dučyc, E. Zaikouski). SmS 3, 2000, 43–56.

Vinogradova, Ljudmila N. (Moskva, Rusija)

Duhi, vseljajuščiesja v čeloveka. SmS 1, 1998, 131–140.

Yelenevskaja, Maria N. (Haifa, Izrael)

When time and space are not longer the same: stories about im-

migration (soavtorica: L. Fialkova). SmS 5, 2002, 207–230.

How to outsmart the system: immigrants' trickster stories (so-

avtorica: L. Fialkova). SmS 9, 2006, 279–296.

Zaikouski, Edvard (Minsk, Belorusija)

Kul´tavyja kamjani Belarusi (soavtorji: E. Ljaukou, A. Karaba-

nau, L. Dučyc, V. Vinakurau). SmS 3, 2000, 43–56.

Zaroff , Roman (Ringwood, Avstralija)

Organized pagan cult in Kievan Rus’. Th e invention of foreign

elite or evolution of local tradition? SmS 2, 1999, 47–76.

Joanna Hubbs' Mother Russian: More than review. SmS 3, 2000, 239–243.

Perception of Christianity by the pagan Polabian Slavs. SmS 4, 2001, 81–96.

Th e origins of Sventovit of Rügen. SmS 5, 2002, 9–18.

Aśvamedha – a Vedic horse sacrifi ce. SmS 8, 2005, 75–86.

Zavjalova, Marija (Moskva, Rusija)

Otraženie nekotoryh osobennostej postroenija zagovornoj kar- tiny mira v strukturnoj organizacii teksta (na materiale litov skih

zagovorov). SmS 3, 2000, 173–186.

Ziff er, Giorgio (Videm, Italija)

Necrologio di Andrzej Litwornia, 5. 10. 1943–16. 3. 2006. SmS 9, 2006, 11–12.

(12)

Zorova, Orhideja (Skopje, Makedonija)

Pentagram vo sredinot vek – preliminarni istraživanja vrz osno-

va na balkanskite primeri. SmS 10, 2007, 51–82.

Žolobov, Oleg F. (Kazan', Rusija)

Ob odiom balto-slavjanskom arhaizme: '3 x 9'. SmS 7, 2004, 155–171.

Žorž, Alja (Ljubljana, Slovenija)

Comparison of »Slavic« pots with gender and age of the decea-

sed. SmS 10, 2007, 9–21.

Župančič, Matej (Koper, Slovenija)

Prispevek k opredelitvi in dataciji prostorskega križa na Gradi-

šču pri Krkavčah v istrski Sloveniji. SmS 9, 2006, 327–333.

Reference

POVEZANI DOKUMENTI

diplomsko delo (mentor Komelj, M.), Oddelek za umetnostno zgodovino, Filozofska fakulteta, Ljubljana, 2000. Smrekar, A.,

Ljubljana, Filozofska fakulteta, Oddelek za muzikologijo, 1989.. Marija Bergamo: Slovenski izdaji na

Ljubljana: Študentska založba, 2012, 390

Objavljal pa je tudi v številnih pomembnih etnoloških in jezikoslovnih revijah kot so Traditiones, Studia mythologica Slavica, Slovenski jezik – Slovene Linguistic Studies

Two years later, in 1998, when the Studia Mythologica Slavica review first came out, a name that had not been mentioned in the Slovene Encyclopedia appeared at the head of the

V letošnjem letu, ko praznujemo sedmo ob- letnico revije Studia mythologica Slavica, je izšla prva monografija v knjižni seriji Studia mytho- logica Slavica – Supplementa.. Na

STUDIA MYTHOLOGICA SLAVICA V - 2002, 233 - 235 233 Th e article presents the recent monograph of Mirjam Mencej: Gospodar volkov v slovanski mitologiji – Master of the Wolves

2 Univerza v Ljubljani, Naravoslovnotehniška fakulteta, Oddelek za tekstilstvo, Snežniška 5, 1000 Ljubljana/University of Ljubljana, Fa- culty for Natural Sciences and