NRA 4 18. 05., 20. 05. 2020 V programu Scratch naredi program, ki ob pritisku na tipko 'g' (kot grad) izriše naslednji lik.
Tokrat si dolžine robov določi sam in jih zapiši zraven k stranicam na sliki (npr. 25, 50, 100). Nato se postavi v eno od oglišč in se pomikaj po robu slike. Vsakič določi:
• za koliko korakov greš naprej ali
• v katero smer se obrneš (v protiurino ali v urino) za pravi kot (za 90 stopinj).
Na koncu naj bo figurica (mucek) obrnjena v isto smer kot na začetku.
Pazi, da bo oblika dobljenega lika približno enaka tej.
Pri delu uporabljaj ukaze:
Gibanje:
obrni se v smer ____ stopinj
obrni se za (v levo, v desno) ____ stopinj pojdi ___ korakov
Dogodki:
ko je pritisnjena tipka ___
Razširitev → Svinčnik:
spusti pero, dvigni pero izbriši vse
Poglej še:
• kako bi zamenjal barvo svinčnika npr. v rdečo, v zeleno
• kako bi izbrisal kar je narisano na celotni površini
Prilagam rešitve naloge izrisa črke I iz prejšnjega tedna.
Reši še naslednjo nalogo iz računalniških tekmovanj Bober.