• Rezultati Niso Bili Najdeni

V programu Scratch nariši kvadrat s stranico 50 (ali več) enot

N/A
N/A
Protected

Academic year: 2022

Share "V programu Scratch nariši kvadrat s stranico 50 (ali več) enot"

Copied!
1
0
0

Celotno besedilo

(1)

Risanje v programu Scratch

V tej vaji boš spoznal uporabo Svinčnika ter postopke risanja in uporabo zanke v programu Scratch.

Naloge:

1. V programu Scratch nariši kvadrat s stranico 50 (ali več) enot.

2. Poskusi narediti kvadrat z uporabo zanke.

Tukaj zapiši kodo.

3. Nariši pravokotnik z dolžino 200 in širino 50.

4. Nariši naslednje oblike.

5. Nariši pravilni šestkotnik.

Namig: polni kot 360 deli s 6.

Naloge shranjuj lokalno na računalnik v svojo mapo pod: Moji dokumenti \ svoje_ime_NRA6 \ Lahko jih shranjuješ tudi pod svoj Scratch račun, vendar naj bo kopija datoteke na računalniku.

Reference

POVEZANI DOKUMENTI

Po zaključenem vpisnem postopku boste prejeli obvestilo na vaš elektronski naslov, v sistemu VIS pa bo pod MOJI PODATKI/POTRDILO O VPISU omogočeno tiskanje potrdila o

Nalogo lahko rešimo tudi samo s premikanjem in obračanjem figurice za pravi kot (90 stopinj v ustrezno smer – v levo oz.. Po posameznem (računalniškem) izrisu cifre

2020 V programu Scratch naredite program, ki ob pritisku na tipko i izriše črko I, na naslednji način.. Pri delu

2020 V programu Scratch naredi program, ki ob pritisku na tipko 'g' (kot grad) izriše naslednji lik.. Tokrat si dolžine robov določi sam in jih zapiši zraven k stranicam na

Če jim starši dovolijo, imajo lahko tudi Scratch račun in tako spletno shranjujejo izdelke, lahko jih tudi objavljajo / delijo na Internetu. Učitelj je učencem na voljo za

kopije, katerih lastnik je uporabnik Lokalni pomnilnik Poverilnice uporabnika in ra?unalnika Izbri?i datoteke varnostnih kopij, ki jih imamo lokalno shranjene, vendar jih ni

Slika 4: Učenci raziskujejo aplikacijo.. 16 aplikacijo, kje lahko dodamo nove like, kje so ukazni bloki in kako jih uporabimo), nato pa smo jih prepustili raziskovanju

V zadnjem poglavju bomo predstavili izvedbo treh učnih ur na izbrani osnovni šoli, kjer smo uporabili program Scratch za izdelavo digitalne zgodbe s pomočjo multimedijskih