Neobvezni izbirni predmet Računalništvo
Naloge za samostojno učenje
NRA 4b (a), NRA 5ab, NRA 6 Plesalka
V programu Scratch dodaj novo figurico plesalke, npr. Jouvi Dance. Ta ima več videzov.
Poglej si, kako lahko spreminjamo oz. zamenjamo videz figurice.
levo zgoraj Videzi
Na levi strani lahko gledamo in klikamo po videzih figurice ter jih tako menjamo.
Poglej si tudi, kako s programsko kodo spreminjamo videze figurice:
Videzi Naslednji videz ali Videzi zamenjaj videz na …
Pomanjšaj velikost figurice (plesalke). Na desni strani pod odrom, lastnost Velikost, nastavimo na npr. 30-40 (%). Figurica se na odru pomanjša.
Naredili bomo program, v katerem bo plesalka (figurica) plesala na odru. Zraven se bo predvajala glasba.
Na vsakih nekaj trenutkov, bo plesalka zamenjala videz, npr. Naslednji videz (oz. po tvoji želji).
Program oz. ples se začne, ko uporabnik klikne zeleno zastavico oz. gumb Start.
Spletni primer naloge: https://ucilnice.arnes.si/mod/page/view.php?id=790213&lang=it Primer že izdelanega filma, animacije: https://www.screencast.com/t/lnRqAgSamM
Učenci samostojno naredijo nalogo po danih navodilih. Izdelujejo jo v običajnem Scratch okolju za računalnik ali v spletnem Scratch okolju. Če jim starši dovolijo, imajo lahko tudi Scratch račun in tako spletno shranjujejo izdelke, lahko jih tudi objavljajo / delijo na Internetu.
Učitelj je učencem na voljo za njihova vprašanja, npr. po e-mail naslovu.
Teden: 30. 03. – 03. 04.