• Rezultati Niso Bili Najdeni

Aransky, V. S. in Klarin, M. V. (1987). Modern teaching: The strategy of the didactic game in the teaching process. International Review of Education, 33 (3), 312–

315. Hamburg: UNESCO institute for Education.

Bamberg, M. (b. d.). The Disadvantages of Computer Games in Education.

https://www.ehow.co.uk/info_8430762_disadvantages-computer-games-education.html

Bognar, L. (1987). Igra pri pouku na začetku šolanja. Ljubljana: Državna založba Slovenije.

Bokal, Ž. (2017). Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v družboslovju od 1.

do 5. razreda. [Magistrsko delo, Ljubljana, Pedagoška fakulteta]. PeFprints.

http://pefprints.pef.uni-lj.si/4791/

Boller, S. in Kapp, K. (2017). Play to Learn. Everything You Need to Know About Designing Effective Learning Games, USA: ATD.

Boyle, S. (2011). Teaching Toolkit: An Introduction to Games based learning. UCD Dublin, Teaching and Learning/ Resources. Ireland: UCD.

https://www.ucd.ie/t4cms/UCDTLT0044.pdf

Brečko, B. N. in Vehovar, V. (2008). Informacijsko-komunikacijska tehnologija pri poučevanju in učenju v slovenskih šolah. Ljubljana: Pedagoški inštitut.

Brečko, D. (2002). Štirideset sodobnih učnih metod: priročnik za predavatelje, učitelje in treneje. Ljubljana: Sofos.

Burns, M. (2011). Distance Education for Teacher Training: Modes, Models, and Methods.

http://idd.edc.org/sites/idd.edc.org/files/Distance%20Education%20for%20Teach er%20Training%20by%20Mary%20Burns%20EDC.pdf

Čas, M. in Kranjc, M. (2015). Otroška razigranka. Velenja: Modart.

Dziob, D. (2018). Board games in Physics Classes – a Proposal for a New Method of Student Assessment. Research in Science Education. 50(3), 84–864.

https://link.springer.com/article/10.1007/s11165-018-9714-y

Felicia, P. (2011). How can a digital game for learning be defined? Waterford Institute of Technology: EUN Partnership AISBL.

http://linked.eun.org/c/document_library/get_file?p_l_id=23809&folderId=23868&

name=DLFE-746.pdf

86

Formankova, K. (2019). The Use of Didactic Games in Teaching English to Teenagers.

[Magistrsko delo, Brno, Pedagoška fakulteta]. Is.Muni.

https://is.muni.cz/th/nw1jf/Diplomova_prace-_K.Formankova.pdf

Gerlič, I. (1998). Informacijska družba in osnovna šola, vzročno- posledična razmerja.

Pedagoška obzorja, 13(3/4), 113-119.

Gerlič, I. (2000). Sodobna informacijska tehnologija v izobraževanju. Ljubljana: DZS.

Gorenčič, K. (2019) Poučevanje predmeta naravoslovje in tehnika v četrtem in petem razredu osnovne šole z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije.

[Magistrsko delo, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta]. PeFprints:

http://pefprints.pef.uni-lj.si/6022/

Griffiths, Mark. (2002). The educational benefits of videogames. Education and Health.

20. 47-51.

https://www.researchgate.net/publication/284491180_The_educational_benefits_

of_videogames

Hanghøj, Thorkild & Brund, C.E.. (2010). Teacher roles and positionings in relation to educational games. 116–122.

https://www.researchgate.net/publication/290673816_Teacher_roles_and_positio nings_in_relation_to_educational_games

Hodnik Čadež, T. (2005). Cicibanova matematika: Priročnik za vzgojitelja. Ljubljana:

DZS

Horvat, M. (1997). Opredelitev razlogov za pogosto rabo iger pri pouku v nižjih razredih osnovne šole. Pedagoška obzorja, 12 (5–6), 262–270.

Japelj Pavešič, B., Peršolja, M. in Špegel Razbornik, A. (2020). Zaostajanje uporabe IKT za poučevanje v slovenskih osnovnih in srednjih šolah. Ljubljana: Pedagoški inštitut. https://www.pei.si/wp-content/uploads/2021/01/Zaostajanje-Slovenije-v-uporabi-IKT-za-poucevanje.pdf

Kamenov, E. (1981). Didaktične igre. V L. Marjanovič (ur.), Igra in igrače, zbirka cicibanove urice (str. 51–58). Ljubljana, Zveza prijateljev mladine Slovenije.

Kamenov, E. (2006). Dečja igra: vaspitanje i obrazovanje kroz igru. Beograd: Zavod za udžbenike.

Kangas, K. idr. (2016). A qualitative literature review of Educational games in the

Classroom: the Teacher's Pedagogical Activities. Teachers and Teaching: theory and practice. Vol. 10, No. (1, 9, 10).

https://www.researchgate.net/publication/305624725_A_qualitative_literature_rev

87

iew_of_educational_games_in_the_classroom_the_teacher's_pedagogical_activi ties

Klemen, N. (2010). Otroška igra. http://www.ringaraja.net/clanek/otroska-igra_733.html Krnel, D. (2008). Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) pri pouku v

nižjih razredih osnovne šole. Naravoslovna solnica, 13(1), 6–9.

Kugonič, K. (2019). Primerjava namizne didaktične in računalniške didaktične igre kot metodi utrjevanja znanja pri matematiki. [Magistrsko delo, Ljubljana, Pedagoška fakulteta]. PeFprints. http://pefprints.pef.uni-lj.si/6087/

Lenart, L. (2021). Uporaba didaktičnih iger pri poučevanju učne vsebine toplota in temperatura v 5. razredu osnovne šole. [Magistrsko delo, Ljubljana, Pedagoška fakulteta]. PeFprints. http://pefprints.pef.uni-lj.si/6803/

Lowe, K. N. (1988). Science and Technology Education. Games and Toys in the Teaching of science and Technology. UNESCO.

https://www.academia.edu/32675927/GAMES_AND_TOYS_IN_TEACHING_BY_

UNESCO

Marjanovič Umek, L. in Zupančič, M. (2005). Psihologija otroške igre od rojstva do vstopa v šolo. Ljubljana: Znanstveni inštitut Filozofske fakultete.

Marjanovič Umek, L. in Kavčič, T. (2001). Teorija otroške igre. V Marjanovič Umek, L. in Zupančič, M. [ur]. Psihologija otroške igre. Od rojstva do vstopa v šolo. Ljubljana:

Znanstveni inštitut Filozofske fakultete.

Marjanovič, T. (2017). Poučevanje okoljske vzgoje, svetlobe in vremena v 3. razredu osnovne šole z namiznimi didaktičnimi igrami. [Magistrsko delo, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta]. PeFprints: http://pefprints.pef.uni-lj.si/4819/

Martinčič, M. in Adamič, M. (1989). Didaktične igre v prvem razredu osnovne šole.

Ljubljana: Zavod SR Slovenije za šolstvo.

McKagan, S., Madsen, A., Sayre, E. (2016). Normalized gain: What is it and when and how should I use it?

https://www.physport.org/recommendations/Entry.cfm?ID=93334

Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. (2020). Organizacija dela v primeru začasne prekinitve izvajanja izobraževalne dejavnosti v vzgojno-izobraževalnih zavodih – usmeritve.

https://www.sviz.si/datot/okroznica_prekinitevpouka.pdf

Mrak Merhar, I., Umek, L., Jemec, J., Repnik, P. (2013a). Didaktične igre in druge dinamične metode. Ljubljana: Salve d. o. o.

88

Mrak Merhar, I., Vidmar, K., Umek, L. (2013b). Uporaba igre v andragoških procesih.

Ljubljana: Salve d. o. o.

Olthouse, J. (2009). Video Games – Why Kids Play and What They Learn. Meridian Middle School Computer Technologies Journal. 12.

https://www.researchgate.net/publication/287746004_Video_games_Why_kids_p lay_and_what_they_learn

Pacek, B. (2021). Didaktične igre pri obravnavi elektrike in magnetizma v 4. razredu osnovne šole. [Magistrsko delo, Ljubljana, Pedagoška fakulteta]. PeFpritns.

http://pefprints.pef.uni-lj.si/6816/

Padurean, A. (2013). The importance of didactic games in teaching English to young learners.

https://www.researchgate.net/publication/264073518_The_Importance_of_Didact ic_Games_in_Teaching_English_to_Young_Learners

Pavlin, J. in Susman, K. (2015). Didaktične igre v naravoslovju - izbirni predmet. V:

Modern approaches to teaching coming generation Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij. Polhov Gradec: Eduvision, 594-599.

http://pefprints.pef.uni-lj.si/3305/

Pečar, F. (b. d.). Didaktična igra pri katehezi. http://sku.rkc.si/wp-content/uploads/2017/10/141030_igra_Pecar1.pdf

Pečjak, S. (2009). Z igro razvijamo komunikacijske sposobnosti učencev. Ljubljana:

Zavod RS za šolstvo.

Porenta, A. (1996). Ustvarjajmo, raziskujmo, igrajmo se pri pouku. Ideje za učitelje.

Novo mesto: Pedagoška obzorja.

Prensky, M. (2001). Digital Game-Based Learning. New York: McGraw-Hill.

Program osnovna šola naravoslovje in tehnika. Učni načrt. (2011). Ministrstvo za šolstvo in šport: Zavod RS za šolstvo.

https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/obvezni/UN_naravoslovje_in_tehnika.pdf

Program osnovna šola spoznavanje okolja. Učni načrt. (2011). Ministrstvo za šolstvo in šport: Zavod RS za šolstvo.

https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/obvezni/UN_spoznavanje_okolja_pop.pdf

Pugelj, N. (2018). Poučevanje učnih vsebin veter in kroženje vode z namiznimi didaktičnimi igrami v 5. razredu osnovne šole. [Magistrsko delo, Ljubljana, Pedagoška fakulteta]. Pefprints. http://pefprints.pef.uni-lj.si/5220/

89

Računalniška igra. (10. 8. 2021). V Wikipedija: prosta enciklopedija.

https://sl.wikipedia.org/wiki/Ra%C4%8Dunalni%C5%A1ka_igra

Rugelj, J. (2015). Izobraževalne računalniške igre. Vzgoja in izobraževanje. 46, 24–26.

https://www.researchgate.net/publication/286446814_Izobrazevalne_racunalnisk e_igre

Rupnik Vec, T., Preskar, S., Slivar, B., Zupanc Grom, R., Kregar, S., … Musek Lešnik, K. (2020). Analiza izobraževanja na daljavo v času epidemije covid-19 v

Sloveniji. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

https://www.zrss.si/digitalnaknjiznica/IzobrazevanjeNaDaljavo/

Rutar Ilc, Z. (2004). Pristopi k poučevanju, preverjanju in ocenjevanju. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.

Simončič, V. (2017). Zasnova in evalvacija didaktičnih iger za poučevanje tematskih sklopov snovi in svetloba pri predmetu naravoslovje in tehnika v 4. razredu osnovne šole. [Magistrsko delo, Ljubljana, Pedagoška fakulteta]. Pefprints.

http://pefprints.pef.uni-lj.si/4535/

Igra. (2014). V Slovar slovenskega knjižnega jezika (2. dopolnjena in deloma prenovljena izd.). https://www.fran.si/iskanje?View=1&Query=igra

Senica, M. (2009). Če otrok živi … V M. Kašnik Janet [et.al.]. Da sije sonce. Didaktične igre za razvoj otrokovih kompetenc na področju preprečevanja zasvojenosti.

Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

Stathakis, R. (2013). Five Reasons to Use games in the Classroom.

https://www.educationworld.com/a_curr/reasons-to-play-games-in-the-classroom.shtml

Stoffova, V. (2016). The importance of Didactic Computer Games in the Acquisition of New Knowledge. ICEEPSY 2016: 7th International Conference on Education and Educational Psychology.

https://www.europeanproceedings.com/files/data/article/46/1361/article_46_1361 _pdf_100.pdf

Sulčič, V. in D. Lesjak. 2007. Uporaba e-učilnice v terciarnem izobraževanju: študija primera. Management 2 (1): 51–63.

Šumrada, G. (2019). Didaktične igre za učne vsebine dan in noč, vreme, voda in zmesi pri pouku spoznavanja okolja v 2. razredu osnovne šole. [Magistrsko delo, Ljubljana, Pedagoška fakulteta]. Pefprints. http://pefprints.pef.uni-lj.si/5752/

Sivevska, D., Petrovska, S., Cackov, O. (2013). Role of the Game in the Development of Preschool Child. Procedia - Social and Behavioral Sciences. 92. 880-884.

90

https://www.researchgate.net/publication/260815121_Role_of_the_Game_in_the _Development_of_Preschool_Child

Susman, K. in Pavlin, J. (2020). Improvements in teachers' knowledge and

understanding of basic astronomy concepts through didactic games. Journal of Baltic Science Education, Vol. 19, No. 6.

http://www.scientiasocialis.lt/jbse/files/pdf/vol19/1020-1033.Susman_JBSE_Vol.19_No.6.pdf

Taleski Gržinič, N. (2015). Računalniške didaktične igre za predšolske otroke.

[Diplomsko delo, Ljubljana, Pedagoška fakulteta]. PeFprints.

http://pefprints.pef.uni-lj.si/3190/

Tomić, A. (2002). Spremljanje pouka. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.

Umek, L., Mrak Merhar, I., Mikac, M., Marčeta, Ž. (2013). Zgodovina in razvoj pedagogike in andragogike igre. Ljubljana: Salve.

UNESCO COVID-19 Education Response. (2020).

https://en.unesco.org/covid19/educationresponse/

Urad Vlade Republike Slovenije za komuniciranje. (12. 3. 2020). Slovenija razglasila epidemijo novega koronavirusa. https://www.gov.si/novice/2020-03-12-slovenija-razglasila-epidemijo-novega-koronavirusa/

Urad Vlade Republike Slovenije za komuniciranje. (12. 3. 2020). Slovenija razglasila epidemijo novega koronavirusa. https://www.gov.si/novice/2020-03-12-slovenija-razglasila-epidemijo-novega-koronavirusa/

Urbančič, M., Radovan, M., Bevčič, M., Drožđek, S., Jedrinović, S., Luštek, A., Modec, B., Pavlin, J., Tomažič, I. in Ferk-Savec, V. (2020). Strokovne podlage za

didaktično uporabo IKT v izobraževalnem procesu za področje naravoslovja.

Univerza v Ljubljani.

https://www.uni-lj.si/mma/strokovne_podlage_za_didakticno_uporabo_ikt_v_izobrazevanem_pro cesu_za_podrocje_umetnost/2018103012423532/

Vencelj, A. (2017). Poučevanje svetlobe z različnimi vrstami didaktičnih iger v 3. razredu osnovne šole. [Magistrsko delo, Ljubljana, Pedagoška fakulteta]. Pefprints.

http://pefprints.pef.uni-lj.si/4349/

Wernbacher, T. in Wagner, M. G. (2013). Interactive didactic design of serious games.

Proceedings of the 8th International Conference on the Foundations of Digital games.

http://www.fdg2013.org/program/papers/paper45_wagner_wernbacher.pdf 7

91

Whitton, N. (2010). Learining with digital games: a practical guide to engaging students in higher education. USA: Taylor & Francis.

http://library.lol/main/6ED00AFCA05F3F56CB491820CD89F422

Whitton, N., Moseley, A. (2012). Using games to enhance learning and teahing. New York: Routledge.

Zakrajšek, S. (2016). Nujne spremembe v osnovni šoli zaradi sodobnih tehologij.

Ljubljana: Biteks

Zavod RS za šolstvo. (2020). Analiza izobraževanja na daljavo v času epidemije covid-19 v Sloveniji. https://www.zrss.si/digitalnaknjiznica/IzobrazevanjeNaDaljavo/

Zupančič, K. (2015). Didaktična matematična igra na temo osnov matematične logike.

[Magistrsko delo, Ljubljana, Pedagoška fakulteta]. Pefprints.

http://pefprints.pef.uni-lj.si/3104/

Zupančič, M. (2013). Izobraževalna računalniška igra za poučevanje algoritmov.

[Diplomsko delo, Ljubljana, Pedagoška fakulteta]. PeFprints.

http://pefprints.pef.uni-lj.si/1859/

92